Geoblog.pl    mysliwiec    Podróże    Chile i Argentyna    Narty w Ushuaia

Narty w Ushuaia

Argentyna
Argentyna, Ushuaia

No coz, stalo sie-sezon narciarski 2009/2010 oficjalnie uwazamy za otwarty. Dzisiaj caly dzien jezdzilismy na nartach w Cerro Castor, osrodku narciarskim polozonym 25 km od Ushuaia. Warunki super-duzo sniego, malo ludzi, trasy zratrakowane, 4 wyciagi kanapowe, kilkanascie tras do wyboru, rewelacyjne krajobrazy skalistych gor dookola, a do tego wszystkiego super pogoda-polecamy, w koncu to jazda na nartach na ¨koncu swiata¨:)
P.S. Felek sorry, ale pokusa byla tak duza ze musielismy :)

IREK
IREK - 2009-09-25 19:15
Nie daruję wam tych nart ;-)
Ja tu się męczę z krajową pogodą, a Wy mi tu szusujecie jakby nigdy nic. W sumie mogę powiedzieć, że też ostatnio szusowałem i szło mi nawet nieźle, ale w najmniej odpowiednim momencie........ zawiesił mi się komputer.

Jedyne pocieszenie jest takie, że śnieg już tuż tuż

PS. Za karę wypiję wam wszystko co przywieźliście z Łap ;-))